Bum (Freeway)

Hoi Conny,

Hier even een update van Bum. Het was liefde op het eerste gezicht, toen ik Bum zag liggen in de garage. En terecht, want Bum heeft een gouden hartje. Van zijn vacht die totaal vervilt was,  had hij veel last, ook had hij een bult onder zijn kin. In de garage lag hij alleen maar, toen ik opstond, ging hij ook opstaan. Ik dacht,  ik ga je een mooi leven geven. Zijn vacht, hebben we eraf moeten scheren,  dat begint al mooi te groeien,  zijn nagels zijn geknipt. Toen het volgende obstakel, Bum vindt alles wat nieuw is spannend,  hij gaat dan als verlamd liggen.  Het naar binnen gaan, hij durfde het niet, we hebben hem getild en hij durfde niet meer van zijn kussen af. We hebben hem dag in, dag uit de hemel in geprezen  en het gaat steeds beter. Eten deed hij bijna niet, steeds kleiner hapjes gegeven , uit mijn hand, want hij vond die hondenbak eng. En nu, na bijna 3 weken, eet hij goed en rent en huppelt hij door de tuin! De bult onder zijn kin, is aan het slinken Van de castratie,  had hij een kleine ontsteking.  Door de antibiotica gaat het goed! Bum gaat veel mee en iedereen is dol op hem. Soms gaat hij weer plat op zijn buik liggen,  maar hij is zo dapper en slaat zich er weer doorheen. Wat een hond, ook met onze diva's, 2 chihuahua's, gaat Bum heel goed. We kunnen allemaal nog een hoop leren van deze prachtige hond!

Groeijes Saskia Lobbezoo.