Bobby (Bello)

Hallo Conny,

Bello is ondertussen Bobby. Hij reageerde niet op Bello en toen zagen we in zijn paspoort dat er Bello/Bobby stond. Op Bobby reageerde hij wel dus zo hebben we hem altijd genoemd.
Hij heeft laatst zijn detectie level 1 cursus gehaald en binnenkort beginnen we met level 2. Speuren is echt zijn ding en ik vind het zo leuk om dit met hem te doen. Hij heeft de laatste tijd wat last gehad van zijn onderrug. Naar Röntgen foto's en een CT-Scan konden we zien waar de pijn ligt en nu krijgt hij tijdelijk medicatie en wordt hij om de zo veel tijd lekker gemasseerd bij een fysiotherapeute.
We kwam toen ook erachter dat nog een heleboel kogels in zijn lijf zitten. Dat was wel even schrikken. Arm beest is zeker neergeschoten toen hij nog op straat leefde. Is hier iets over bekend? Wat een wonder dat hij dat heeft overleefd. Er zit ook een kogel in de buurt van zijn hartje. Gelukkig lijkt hij hier verder geen problemen van te hebben.

We zijn elke dag nog zo blij met hem en hopen dat we nog heeel lang van en met hem kunnen genieten.

Groetjes,
Julia