Paas actie 2021

Lieve mensen,
Het zal niet meevallen in deze nare tijd, maar we hopen allemaal op een vrolijk pasen.
Laten we er gewoon wat van maken.
Ondertussen in Bosnië:

Fibi scharrelde met haar dikke buik op het vuilnis op zoek naar wat eten.
Voorzichtig liep ze naar de man die haar lokte hopend op wat lekkers en voor ze het wist had ze een wurgkoord om haar nek en werd ze meegesleurd naar de auto.
Ze gooiden en schopten haar in de dodencel waar ze twee weken zat voordat wij werden gewaarschuwd.
Onze vrijwilliger ondernam meteen actie bracht haar in veiligheid en twee dagen later beviel ze van 8 pupjes.
Fibi is nog steeds erg bang en getraumatiseerd maar we hebben goede hoop dat we haar het vertrouwen weer terug kunnen geven.
Puppy update volgt 🙂

Oude Deki stond zijn hele leven aan de ketting bij een afschuwelijke man.
Deze was hem zat gelukkig en hij belde de hondenvangers.
We zagen een gepubliceerde foto van Deki en ik belde onmiddellijk naar Naida om te vragen of we plek konden maken voor de oude man.
Ze was al onderweg om hem op te halen, twee zielen 1 gedachte.
De arme hond had een vreselijke wond onder zijn staart, die foto’s zullen we u besparen.
Deki zit nu in een kennel, gaat twee keer per dag een ommetje lopen en verder slaapt hij en geniet van zijn bak met eten.

Omdat we onze ogen niet konden sluiten voor de andere sloebertjes die er zaten hebben we die ook maar meegenomen.
U begrijpt, dit kost heel, heel veel geld.
Daarom hebben we echt uw hulp nodig en kunnen we zorgen dat ze allemaal medische zorg, genoeg te eten, wormmiddel, ontvlooing en hun inentingen en chip krijgen.
En uiteindelijk een gouden mandje in nederland.

Wil je ons alsjeblieft helpen met ‘Paasactie oude Deki’ via

Wil je ons alsjeblieft helpen met ‘Paasactie Fibi en pups’ via

Wil je ons alsjeblieft helpen met ‘Paasactie 2021’ via

Of
Stichting Idemo

Bank:
Stichting idemo
IBAN: NL21 RABO 0107 5968 30
Hartelijk dank namens de hondjes in Bosnie
Wij wensen iedereen een heel vrolijk Pasen.

Team Idemo