Beste mensen van stichting Idemo,

Ten eerste hartelijk dank voor jullie inzet voor alle dieren.
Wij hebben sinds een week een hond van jullie stichting, waar we al verliefd op waren voordat hij bij ons was. Met Conny contact gehad en zij was ook heel duidelijk over wat voor hond,( inmiddels Karel genoemd) was en wat er van ons verwacht werd. Ook kreeg ik het nummer van degene uit Bosnië die voor de hond zorgde,( een vrouw met een heeeeel groot hart voor de dieren). zodat we via app contact konden hebben over Karel. Erg Fijn.
Er wordt ook duidelijk vermeld dat de dag van ophalen je met het hele gezin komt, inclusief onze hond die wij al hebben. Mocht er geen klik zijn, dan gaat de adoptie niet door. En terecht vind ik!! Een hond moet wel op zijn plek zijn. Gelukkig ging het allemaal heel goed en de mensen van Idemo hebben allemaal een groot hart voor de dieren, wat zeker zichtbaar was.
Ook paar dagen erna nog contact met stichting gehad, ze zijn heel betrokken en geïnteresseerd hoe het met Karel gaat, wat een goed gevoel geeft.
Wij wensen jullie heel veel goeds voor de stichting en dat er maar veel dieren geplaatst mogen worden.

Fam Verkerk